دانلود شعر “یار قاصدی” با صدای استاد شهریار
سوی دیار عاشقان♥

ســـن ياريمين قاصدي سـن

ايلش ســنه چــــاي دئميشم

*

خـــياليني گــــوندريب ديــــر

بسكي من آخ ، واي دئميشم

*

آخ گئجه لَـــر ياتمـــــاميشام

مــن سنه لاي ، لاي دئميشم

*

ســـن ياتالــي ، مـن گوزومه

اولـــدوزلاري ســـاي دئميشم

*

هــر كـــس سنه اولدوز دييه

اوزوم ســــــــــنه آي دئميشم

*

سننن ســـورا ، حــــياته من

شـيرين دئسه ، زاي دئميشم

*

هــر گوزلدن بيــر گـــول آليب

ســن گـــوزه له پاي دئميشم

*

سنين گـــون تــك باتماغيوي

آي بـــاتـــانـــا تــــاي دئميشم

*

اينــدي يــايــا قــــيش دئييرم

ســـابق قيشا ، ياي دئميشم

*

گــاه تــوييوي ياده ســــاليب

من ده لي ، ناي ناي دئميشم

*

ســونــــرا گئنه ياســه باتيب

اغــــلاري هاي هاي دئميشم

*

عمـــره ســورن من قره گون

آخ دئــمــيشم ، واي دئميشم

 

سن یارمن قاصدسن ایلن سن چای دمیشم-

تو قاصد یارم هستی بنشین برایت چای اماده کرده ام

***********

خیالم گوندربدی بس که من اخ وای دمیشم

خیالش را فرستاده بس که من اخ و وای گفته ام

***********

آخ گجلر یاتمامشام من سن لای لای دمیشم

ای چه شبها که نخوابیدم و به تولالایی گفته ام

***********

سن یاتال من گوزوم اولدوزلار سای دمیشم

تو وقتی خوابیدی من به چشم هایم گفتم که ستاره ها را بشمارد

***********

هرکس سنه اولدوز دیه اوزوم سنه آی دمیشم

هرکس به توستاره بگوید خودم به تو ماه گفته ام

***********

سننن سورا حیات من شیرین دسه زای دمیشم

هرکس زندگی را شیرین بداند، بعد از تو من زندگی را تلخ می دانم

***********

هر گوزلدن بیر گول آلب سن گوزل پای دمیشم

از هر زیبا روی شاخه ای گل گرفته و به تو زیبا روی هدیه داده ام

***********

سنین گون تک باتماغوا آی باتانا تای دمیشم

غروب خورشید وار تو را من مثل غروب ماه می دانم

***********

سابق قشا یای دمیشم ایندی یایا قش دیرم

سابق زمستان را چو تابستان می دانستم ولی حالا تابستان را زمستان می دانم ( کنایه از پیر شدن است)

***********

گه تویوو یاد سالب من دلی نای نای دمیشم

گاها عروسی تو را به خاطر اورده و من دیوانه نای نای کفته ام

***********

سونرا گین یاس باتب اغلار های های دمیشم

بعدا دوباره غمگین شده و های های گریه کرده ام

***********

عمر سورن من قارا گون آخ دمیشم وای دمیشم

من سیاه بخت که عمر سپری می کنم آخ و و ای گفته ام


برای دانلود کلیک کنید :

دانلود شعر “یار قاصدی” با صدای استاد شهریار

صداي استاد را در ادامه ي مطلب بشنويد.


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب