کدام تيم براي استقلال ايده‌آل‌تر است؟3
سوی دیار عاشقان♥

*لخوياي قطر:

 

ديگر تيم سرخ‌پوش مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از کشور قطر است و نکته قابل توجه اينکه تنها 4 سال از تأسيس اين تيم مي‌گذرد.

 

لخوياي قطر که بدون شک يکي از پديده‌هاي فوتبال قطر در سال‌هاي اخير محسوب مي‌شود پس از خريد امتياز الشرطه (پليس دوحه) در همين مدت کم حضور در ليگ ستارگان قطر 2 عنوان قهرماني را به دست‌‌ آورده تا به همين زودي قدرت خود را به رخ ساير تيم‌هاي ليگ قطر کشيده باشد.

 

 

لخويا که هدايتش را اريک گرتس بلژيکي بر عهده دارد فصل گذشته در اولين حضور آسيايي خود در همان مرحله گروهي با کسب نتايجي ضعيف از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

اما لخويا در فصل جديد قدرتمندتر از گذشته حاضر شد و توانست با صدرنشيني در گروه دوم و در جايي که تيم‌هاي الاتفاق عربستان، الشباب امارات و پاختاکور ازبکستان حضور داشتند با صدرنشيني راهي مرحله حذفي شده و در اين مرحله هم با رقم زدن يک شگفتي بزرگ و برتري مقابل الهلال عربستان در مجموع رفت و برگشت با نتيجه 3 بر 2 راهي يک چهارم نهايي شود.

 

اين تيم قطري در فصل جاري ليگ ستارگان قطر پس از السد به عنوان نايب قهرماني رسيد و در جام حذفي هم با شکست از الجيش از رسيدن به فينال بازماند.

 

ورزشگاه اختصاصي لخويا به نام همين باشگاه است که تنها گنجايش 10 هزار تماشاگر را دارا است.

 

دام ترائوره فرانسوي از بازيکنان مطرح تيم قطري محسوب مي‌شود ضمن اينکه نشات اکرم عراقي، جسور حسنوف ازبکستاني و باکاري کونه ساحل عاجي از بازيکنان مطرحي هستند که سابقه حضور در اين تيم را دارند.

 

*الاهلي عربستان:

 

يکي ديگر از تيم‌هاي قدرتمند رقابت‌هاي امسال الاهلي، تيم سبزپوش عربستاني است که توانست در گروه سوم رقابت‌ها به عنوان دومين تيم برتر گروهي با 14 امتياز حاصل از 4 برد و دو تساوي در بين تيم‌هاي الغرافه قطر، سپاهان ايران و النصر به عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي شود. در همين مرحله الاهلي در دو ديدار رفت و برگشت 8 گل به سپاهان زد تا 6 امتياز اين ديدار تقديم تيم عربستاني شود.

 

در مرحله حذفي هم الجيش ديگر قرباني الاهلي بود که در مجموع دو ديدار با شکست 3 بر يک به کار خود پايان داد.

 

الاهلي سال گذشته را با عنوان نايب قهرماني آسيا به پايان رساند و با حفظ قدرت خود رقابت‌هاي امسال را آغاز کرد.

 

اين تيم که در سال 1986 يک نايب قهرماني ديگر در آسيا را در کارنامه دارد در سال‌ 2005 تا يک چهارم نهايي صعود کرد و در سال‌هاي 2008 و 2010 هم در مرحله گروهي به کار خود پايان داد.

 

الکساندر ايليچ صربستاني هدايت تيمي را بر عهده دارد که 3 لژيونر آرژانتيني، کلمبيا و عماني را در ترکيب خود دارد و توانست با کسب عنوان نايب قهرماني فصل گذشته دوباره راهي آسيا شود.

 

تيمي که لقب قلعه جام‌ها را به خود اختصاص داده است، رقابت‌هاي فصل جاري ليگ 14 تيمي عربستان را با 44 امتياز و کسب عنوان پنجمي به پايان رساند.

 

همچنين در جام پادشاهي عربستان در فصل جاري هم الاهلي تا مرحله نيمه نهايي صعود کرده است.

 

الاهلي در فصل 2010 ليگ قهرمانان آسيا با استقلال هم‌گروه بود که هر دو ديدار رفت و برگشت در مرحله گروهي با نتيجه 2 بر يک به سود استقلال به پايان رسيد.

 

ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفيصل با گنجايش 20 هزار نفر ميزبان ديدارهاي الاهلي است.

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب