خنده بازار داغ 02/03/1392 بخش3
سوی دیار عاشقان♥

آیا می خواهید همیشه و همه جا بدرخشید؟ ؟ ؟ به خودتان مقداری اکلیل بزنید.... من امتحان کردم خوب جواب داد.:D

***

پسره استاتوس گذاشتـه : . . . انقدر بدم میاد از دخترایی که میان فیس بوک برا علافی ! انگار خودش هر وقت میاد اینجا اورانیوم غنی می کنه ... !

 

فک کنم درد شکست عشقی ژاپنی ها چند برابر بیشتر ازماست!!!! بدبختا هرجا نگاه کنن قیافه طرفشون رو میبینن :)))) خدارو شکر ژاپنی نشدیم مام دلمون دریا دیگه همش گریه زاری به راه بود :دیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

 

یکی از دغدغه های فکریم اینه که،وقتی تو حمام آب گرمو باز می کنم؛ کجای حمام پناه بگیرم که آب سرد نپاشه روم !!

 

روایت داریم تو اون دنیا موضوع انشا میدن : زندگی خود را چگونه گذراندید ؟ ایرانیان می نویسند : پشت کامپیوتر منتظر نشسته بودیم دانلود شه......

 

یه بارم رفتم مغازه سیگار بخرم همون اول گفت بَـــــــــــه سلام، شما پسر فلانی‌ای؟ گفتم آره، سس مایونز خوب چی داری؟ :| :| :|

 

هویج فرند کیست؟؟؟؟؟ . . . . شخصی است در ادد لیست وقتی پستاتو میخونه نه لایک میکنه نه cm میذاره

 

بیمار: من فکر می‌کنم پشه‌ام!

دکتر: من دندون‌پزشکم؛مطب روان‌پزشک رو به روی ماست.

بیمار: میدونم؛ الان اونجا بودم

دکتر: پس چرا اومدی اینجا؟

بیمار: مهتابی‌تون روشن بود !

 

ساعت شیش صبح تو رادیو گفت : با هرکی قهرین همین الان بهش زنگ بزنین و آشتی کنین ^_^ والا من که به هر کی زنگ زدم اون موقع صبح فحشم داد ... !!!

 

به داداش دهه 80 گودزیلام میگم با جام و جم جمله بساز ببینم

میگه :هی داداش جامو جم کن من دارم میرم بیرون عاخهههههه خدایآآآآآآآآآ

 

بابام خسته و کوفته از سر کار اومده خونه بهش میگم سلام بابا ... میگه : ببین پسرم ... سلام سلامتی میاره...! سلامتی شادی میاره ...! شادی عشق میاره ...! عشق همسر ... ! همسر بچه ... بچه دردسر ... دردسر بدبختی ... بدبختی مریضی ... مریضی مرگ ... پس سلامو زهر مار ... برو بتمرگ زنگ تفرحتو بخون !!!!!!

 

اینایی که از تاکسی پیاده میشن بعد تازه دستشونو میکنن تو این جیبشون بعد دستشونو میکنن تو اون جیبشون بعد بقیه جیباشونو میگردن کیف پولشونو درمیارن و یه 10هزار تومنیِ شرق میدن به راننده تاکسی تا اون خوردش کنه 9500تومن بهشون پس بده اینارو باید توی میدون اصلیه شهر دار زد تا درس عبرت بشه برا بقیه!

 

کالری چیست؟ موجودیست موذی که شب ها به کمد لباس هایمان حمله می کند و لباس هایی که دوستشان داریم را تنگ می کند...!

 

دخترایی که میاین سینما خواهشن اون قله رو از سرتون بردارین بتونیم فیلمو ببینیم

 

تو کره جنوبی سرعت اینترنت ایران رو تو برنامه شوک نشون میدن

 

سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین! حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه! اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا نبودم!!!!!!!! :|

 

برادر من عزیز دلم وقتی وسط خیابون نشستی لاستیک ماشینتو عوض می کنی هرز گاهی اون شلوارتو بکش بالا ...:)))

 

پسر داییم هنوز پوشک پاشه تازه حرف زدن یاد گرفته. بهش میگم ای جانم پوشک داری خوشمل پسر؟ . . .. میگه پ نه پ دستشویی فرنگی پام کردم،اگه کار داری بهت قرض بدم.. تا غروبش نگاش نکردم.می ترسیدم بهم تیکه بندازه.:|

 

موبایلم دیشب بهم گفت منُ چرا میزنى به شارج؟! واسه كى؟! واسه چى؟! هیچ جوابى نداشتم بدم، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم كمى با خودش خلوت كنه.....!


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب