هنرپیشه‌های خوب و بد دنیای فوتبال
سوی دیار عاشقان♥

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدار یکشنبه شب منچستریونایتد برابر چلسی  در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان لندنی به اتمام رسید در صحنه‌ای از بازی داوید لوئیز، مدافع چلسی با تمارض موجب اخراج رافائل، مدافع برزیلی شیاطین سرخ شد. البته چنین صحنه‌هایی در فوتبال جهان کم نیست و نمونه‌های زیادی از این صحنه‌ها وجود دارد. سایت «دیلی میل» به بهانه این حرکت لوئیز، مدافع برزیلی چلسی به برخی از این اتفاق‌ها پرداخته است که در زیر می‌بینید.

پس از اینکه تعادل داوید لوئیز توسط رافائل از منچستریونایتد به هم خورد وی خود را روی زمین انداخت و به آرامی نیشخند زد.
 


کریستیانو رونالدو از پرتغال پس از اینکه با تمارضش باعث اخراج وین‌ رونی شد به سمت نیمکت تیم ملی پرتغال چشمک زد.
 


سرخیو بوسکتس، هافبک بارسلونا در برخورد با تیاگو موتا از اینتر خود را نقش بر زمین کرد تا با بزرگنمایی او داور کارت قرمزش را به بازیکن اینتر نشان دهد.
 


یک از بدترین تمارض‌های تاریخ فوتبال به جام‌جهانی 2002 بازمی‌گردد که ریوالدو، یکی از بهترین بازیکنان دوره خود با توپی که هاکان اونسال، بازیکن تیم ملی ترکیه به سمتش زد داور را فریب داد تا بازیکن ترکیه‌ای با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شود. در آن صحنه توپ به پای مهاجم طلایی‌پوشان برخورد کرد ولی او با گرفتن صورتش بزرگنمایی کرد.
 


په‌په، مدافع رئال مادرید در دیدار با بارسلونا در صحنه‌ای از بازی بر سر تصاحب توپ با سسک فابرگاس، هافبک آبی‌‌واناری پوشان طوری وانمود کرد که انگار بازیکن بارسا با دست به صورتش زده است.
 


برایان کاراسکو، بازیکن تیم زیر 20 ساله‌های شیلی در دیدار این تیم برابر اکوادور با ضربه دست بازیکن حریف نقش بر زمین شد ولی تصاویر آهسته نشان دادند که خود او دست بازیکن اکوادوری را به صورتش می‌زند تا داور را فریب دهد.
 


استیون تیلور، بازیکن نیوکاسل در حالی که دروازه‌بان تیم‌‎شان جا مانده بود توپ مهاجم آستون‌ویلا را با دست مهار کرد و پای خود را گرفت. البته داور مسابقه به این موضوع پی برد و او را اخراج کرد.
 


در رقابت‌های باشگاهی آلمان نوربرت می‌یر، سرمربی دوئیسبورگ با آلبرت اشتریت، بازیکن تیم کلن درگیری لفظی پیدا کرد و در حرکتی عجیب با تمارض خود را به زمین انداخت تا داور به بازیکن کلن کارت قرمز نشان دهد. البته تصاویر تلویزیونی نشان دادند که این بازیکن مقصر نبوده و سرمربی دوئیسبورگ به بازیکن حریف ضربه سر می‎زند. باشگاه دوئیسبورگ در تاریخ 8 دسامبر 2005 این سرمربی را اخراج کرد و اتحادیه فوتبال آلمان او را به مدت 3 ماه از هرگونه فعالیت مربیگری منع کرد.
 


در فیلم زیر نیز می‌توانید نمونه‌هایی از تمارض‌های بازیکنان فوتبال را ببینید.
 



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب