خنده بازارداغ12/01/1391 بخش دوم
سوی دیار عاشقان♥

بعضى از دخترا هم که موقع عکس انداختن

اِنقد سرشون و کَج مى کنن آدم فِک میکنه

هدف از این عکس نشون دادن پــَسِ کــَلَشـونه

 

به بابام میگم دلم گرفته

میگه چاه باز کن تو کابینته

ینی محبت تو خانواده ی ما موج میزنه !

 

شما هم مثل من وقتی میخواید صدای تلویزیون رو کم و زیاد کنید،

حتما باید عددش رند باشه ؟

سادیسم داریم فک کنم

 

یه روز دوست داداشم زنگ زد خونمون مامانم گوشیو برداشت ،

یارو گفت : آقا سینا هستن ؟ مامانم گفت : نخیر ، دستشویی تشریف دارن !

یه همچین مامانی دارم من ؛ پسرشو تحویل میگیره در حد لالیگا !

 

دوستان شما مثل طلا و جواهر هستند،

به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون سخت تره

لطفا در حفظ و نگهداری من کوشا باشید!

 

روی شیشه دوغ نوشته:

دوغِ گازدارِ کربناته تزریقی گرما ندیده همگن شده با طعم نعناع و بدون چربی

آخه لامصب دوغه یا اورانیوم ؟

 

تا حالا شده موهاتو با هزار تا بدبختی درست کنی ،

بعد ببینی یادت رفته تی شرت بپوشی؟!

ینی اون لحظه آدم دوس داره بمیره

 

تلویزیون داشت می گفت کودک لطیف است با آن به درستی برخورد کنید !

در راستای مسخره بازی به مامانم میگم : ماماااان من لطیفماااا

مامانم : عزیزم تو دیگه از لطافت دراومدی کثاااافط شدی !!!

به نظر شما آلبوم دادم بیرون اسمشو چی بذارم ؟

 

میدونی تلخ ترین چیز زندگی چیه؟

در فریزرو باز کنی و قالب بستنی شکلاتیو ببینی و خر کیف شی

ولی وقتی بازش کنی توش پیاز سرخ کرده فریز شده باشه

 

دوستم داش یکی رو میزد،گفتم به خاطره من نزن

گفت خفه بابا،میام چنان میزنم تو رو هم که صدا بز بدی !!

از نفوذ و مورد علاقه بودنم در بین دوستام واقعا خوشحال شدم

 

دقت کردین یادگاری های روی دیوار و صندلی کلاس های دانشگاه،

آموزنده تر از حرف های استاده ؟

 

به یارو میگن با ریسمان جمله بساز ،

میگه می تونم انگلیسی بگم ؟

میگن: بابا ایول بگو ، یارو میگه:نو ریسمان تو پیجینگ !

 

زنه به شوهرشsms میده:

عزیزم ، اگه موافقی بریم خونه مامانم عدد ۱

و اگه میخوای بریم خونه مامانت

عدد۱۸۲۶۴۴۲۷۵۳۶۷۲۳۷۷۵۳۶۴۱۲۶۱۸۳۳۸۱۶۸۳۱رو وارد کن!

 

اگه به جاى کباب برگ هوس نیمرو مى کردم

الان تو یخچال به جاى تخم مرغ کباب برگ داشتیم!

 


 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب