شخصيت شناسي با دست خط
سوی دیار عاشقان♥
19 / 10 / 1391برچسب:, :: 20:50 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss


کسى که کلمات را با فاصله و باز مى نويسد خيلى راحت با ديگران رابطه برقرار کرده و خيلى ساده و بى تکلف و مستقيماً به ديگران نزديک مى شود.

کسانى که خطى نامرتب دارند

احتمالاً در زندگى بسيار فعال هستندو به همين دليل برايشان مشکل است که بتوانند ثابت و بى تحرک بمانند و برخى از کارهايشان حساب شده و سنجيده نيست. به همين دليل گاهى اوقات براى دوستان و افراد خانواده غيرقابل پيش بينى هستند. آزادى شخصيتى براى آن ها خيلى مهم است و اهميت زيادى به استقلال خود مى دهند و ممکن است گاهى خيلى احساساتى رفتار کنند

کسانى دست خط مرتب و خوانايى داشته باشند

مى توان اين طور برداشت کرد که آن ها خودشان را بسيار کنترل مى کنند و دوست ندارند به راحتى شخصيت خود را لو بدهند. حتى گاهى اوقات برايشان مشکل است که احساساتشان را بروز دهند و آن را سرکوب مى کنند.

کسى که خيلى پررنگ مى نويسد و قلم را زياد فشار مى دهد

احتمالاً علاقه زيادى به مخالفت کردن با ديگران دارد؛ چرا که احساس قدرت و اعتماد به نفس زيادى مى کند و دوست دارد روى ديگران اعمال نفوذ کند و به همين خاطر شخصيت افراد را درست درک نمى کند.

کسانى که خيلى کمرنگ مى نويسند

احتمال اين که فردى حساس و دلسوز باشند بسيار زياداست و موقعيت ديگران را حتى بيشتر از خودشان درک مى کنند و اين امکان نيز وجود دارد که قادر به اثبات حرف خودشان نباشند و خيلى راحت ضربه مى خورند و وقتى ديگران از آن ها انتقاد مى کنند خيلى سريع از موضع خودشان عقب نشينى مى کنند.

کساني که خيلى کند و آهسته مى نويسند

به سرعت قادر به نشان دادن عکس العمل نيست؛ اين افراد احتمالاً به زمان بيشترى براى ابراز عقيده خود نياز دارند. افرادى که آهسته مى نويسند از نظر خلق و خو اغلب اشخاصى ملاحظه کار و محتاط هستند و در نتيجه به زمان بيشترى براى فکر کردن و فهميدن نياز دارند و در ابراز احساساتشان هم کند هستند و اغلب دوست دارند هيچ تصميمى نگيرند تا اين که يک تصميم غلط بگيرند.

کساني که دست خط تند و شتابزده اى دارند

احتمالاً افرادى کم حوصله هستند و از اتلاف وقت خسته مى شوند و از نظر خلق و خو بسيار لحظه اى هستند.. سريع درک مى کنند و در نشان دادن رفتار و احساساتشان چندان پايدار نيستند و اغلب به دليل شتابزدگى در تصميم گيرى دچار لغزش و خطا شده و از اين که در آرامش به حرف هاى دوستانشان گوش کنند خسته مى شوند.

کساني که دست خط ساده اى دارند و خيلى ابتدايى مى نويسند

در روابط با ديگران ترجيحاً واقع گرا و با تدبير هستيد و نمى توانيد قبول کنيد که گاهى بايد با ديگران کنار بياييد و به آن ها توجه کنيد و همچنين اطرافيان به ندرت از آن چه درون شما مى گذرد آگاهى پيدا مى کنند.

کساني که دست خطى زيبا و پررنگ و لعابى دارند

اين امکان وجود دارد که گاهى به شدت رسمى برخورد کرده و خيلى مفصل و با علاقه درباره مسايل دلخواهتان حرف بزنند و اين احتمال نيز وجود دارد که درخواسته ها و تمايلاتتان پرتوقع و رويايى باشند.

اگر شما خود را داراى دست خط ريزى مى بينيد و بسيار کوچک مى نويسيد

احتمالاً شما توانايى هاى خود را دست کم مى گيريد و خودتان را از آن چه واقعاً هستيد کمتر ارزيابى مى کنيد و ممکن است گاهى تنگ نظر و خرده گير باشيد.

اگر درشت مى نويسيد

اين احتمال وجود دارد که خودتان را زيادى بزرگ و مهم جلوه داده و گاهى بسيار با اعتماد به نفس و از موضع قدرت رفتار مى کنيد.

اگر کسى دست خط شکسته اى دارد و حروف را زوايه دار و شکسته مى نويسد

فردى بسيار با اراده مى باشد و در کارهايش حد وسط را قبول ندارد و به همين علت اهل سازش و مصالحه نيست و اغلب به همين خاطر که وسط را دوست ندارد از ديگران خسته مى شود و تصميمى نمى گيرد چون دوست ندارد راه اشتباه را انتخاب کند.

اگر فردى دست خط ملايم و کشيده اى دارد

آدمى چند بعدى است و مى تواند مشکلاتش را از زواياى مختلف بررسى و درک کند. برايش تنوع مهم است و گاهى احساس مى کند استعدادهاى زيادى دارد و نمى تواند هيچ کدامشان را به درستى شکوفا کند. ممکن است فردى زود رنج باشد و به ندرت عليه برداشت ها و انتقادات ديگران از خود دفاع کند.

اگر کلمات را در هم و فشرده مى نويسيد

احتمالاً شما فرد راحتى نيستيد و در جمع خودتان را کنارى مى کشيد و مى خواهيد کنترل خود را از دست ندهيد. از برقرارى رابطه با ديگران خوشتان نمى آيد و گاهى دوست نداريد خود را فردى خوش فکر نشان بدهيد. اغلب بعد از ديگران ابراز عقيده مى کنيد و عقيده خود را مى گوييد واين به اين علت است که قدرى محتاط هستيد.

کسى که کلمات را با فاصله و باز مى نويسد

خيلى راحت با ديگران رابطه برقرار کرده و خيلى ساده و بى تکلف و مستقيماً به ديگران نزديک مى شود. گاهى به راحتى از کوره درمى رود و با اين کار ممکن است به حريم شخصى ديگران تجاوز کند و اين به اين علت است که او ارزشى به خوددارى کردن و کنترل خود نمى دهد، اما انسانى کوشا و باطراوت است که سريع تصميم گرفته و با کارهاى خود به ديگران خدمت مى کند .

احتمالاً در زندگى بسيار فعال هستندو به همين دليل برايشان مشکل است که بتوانند ثابت و بى تحرک بمانند و برخى از کارهايشان حساب شده و سنجيده نيست. به همين دليل گاهى اوقات براى دوستان و افراد خانواده غيرقابل پيش بينى هستند. آزادى شخصيتى براى آن ها خيلى مهم است و اهميت زيادى به استقلال خود مى دهند و ممکن است گاهى خيلى احساساتى رفتار کنند

 گاهی خداوند درها را قفل می كند و پنجره ها را می بندد !
چه زیباست فکر کنیم توفانی در راه است؛
و خداوند نمی خواهد آسیبی به ما برسد.



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب