پـَـَـ نــه پـَـَــــ !!خرداد1391-3
سوی دیار عاشقان♥

با دوستام رفته بودیم کوه یه جا که مستقرشدیم

آتش درست کردیم چایی ردیف کنیم

رفیقم گفت:ایول آتش درست کردید چایی کوهی بخوریم
پـَـَـ نــه پـَـَـــ آتش درست کردیم به سرخپوستای پشته کوه علامت بدیم

 واسمون شارژ ایرانسل بفرستند!!

تو خیابون یارو شلوارش آتیش گرفته بود داشت مثل فرفره می دویید،

 دوستم میگه:یعنی آتیش گرفته؟!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ ایشون زغاله تو کبابی کار میکنه ،

دیرش شده داره عجله میکنه کارشو از دست نده

میپرسه چه رشته خوندی ،

میگم نرم افزار ، میگه کامپیوتر دیگه! پــَ نـَ پــَ آب دهی جلبکا دریایی

مامان بزرگم از رو تخت افتاده کمرش داغون شده

 ساعت ۱ شب بردیمش بیمارستان

دکتر کیشیک دست زده به کمرش می گه درد داره؟؟
میگم پ نه پ قر تو کمرش فراووووووووونننننن آوردم

یکمشو برات خرج کنه!!

سال ها پیش تو ایران،

پلیس راهنمایی‌ رانندگی‌ به خاطر تیک آف کشیدن متوقفم کرد ،

افسره میگه : راننده خودرو شما هستین؟
پ نه پ. من دیدم این ماشین سرکش داره تیک آف میکشه

 پریدم پشتش رامش کنم که شما رسیدین،

 ممنون از زحماتتون!!

داشتم لباس پرو می کردم لباسه برام کوچیک بود

به فروشندهه گفتم یه شماره بزرگترشو دارید؟

میگه براتون کوچیک بود!!
پـَـَـ نــه پـَـَــ اندازه م بود نمی تونم از اتاق پرو دل بکنم!!

از سایت ۴shared می خواستم یه فایل دانلود کنم

560 ثانیه صبر کردم بعد پیغام داده ،می خوای دانلود کنی ؟
می گم پ ن پ خیلی حال داد یه بار دیگه بشمار من باز برم قایم شم .نیایا

رفتم درمونگا آمپول بزنم یارو پرستاره میگه آروم بزنم؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَـــ هرچی قدرت داری بده به بازو هات بزن

بترکون بزار پولی که در میاری حلال باشه..

به بقاله می گم هزاری بهتر از این نداری؟ میگه پاره‌ س؟
پ نه پ امام توش خوب نیفتاده!!

به مغازه داره میگم:آقا گلاب دارین؟میگه واسه خودتون میخوای؟
میگم: پـَـــ نــه پـَـــ خواستم قبلش بریزم صورتت بگم گلاب به روتون دستشویی دارم !!

بابابزرگم مرده .. قرار شد من خبر بدم به مادرم که باباش مرده ،
اومدم میگم: مامان مامان بابابزرگ بود ؟ مرد ..
مامانم میگه ؟ پدر من ؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ پدر پسر شجاع ،

میگه ینی بی پدر شدم ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ میریم

سالمندان یکی دیگشو برات میخریم ناراحت نباش .
میگه یعنی بابام دیگه نمیاد ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ گه گداری میاد یه سری میزنه

سوغاتم برامون از بهشت برین حوری ، میاره
میگه حالا بهشت زهرا خاکش میکنن ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ کربلا خاکش میکنن

دو نفر تو خیابون دعواشون میشه ،

پلیس از اونجا رد میشه میگه مشکلی پیش اومده ؟
پــَـ نه پـــَــ می خواستیم شما رو امتحان کنیم

ببینیم به دعوا هم رسیدگی می کنید

موسی فریاد زد عصایم را بیاورید.
فرعون وحشت‌زده پرسید می‌خواهی عصا را به اژدها تبدیل کنی؟
موسی گفت : پ.ن.پ. می‌خوام برم خونه.

ببخشید دیگه، خیلی زحمت دادیم!!

   



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب