خنده بازار آخر هفته(11)
سوی دیار عاشقان♥
3 / 3 / 1391برچسب:, :: 19:47 :: نويسنده : رئیس آبی ها Blues Boss

رفتم دنبالِ خواهرم از دانشگاه بيارمش

برگشتنه گشت بهمون گير داده ، ميگه خانوم كى باشن؟

منم با حالت عصبانى ميگم خواهرمه! مشكلى هست؟

بعد يهو خواهرم ميگه :

جناب سروان دروغ ميگه !!!

دوست دخترشم !!!

ميگم دروغ ميگه به خدا جناب سروان ؟

يارو هم مدارك ماشينُ گرفت گفت بيا كلانترى معلوم ميشه!!

به خواهرم ميگم مرض دارى مگه!!!؟

ميگه بريم كلانترى بعد بابا اينا بيان دنبالمون مامورِ ضايع بشه يه ذره بخنديم؟؟؟

یه زمانی توو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که :

تو اجازه بگیر برو بیرون منم 2دقیقه دیگه میام!

بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو.....

من که حلالشون نمی کنم!!!!!

دست مخترع کولر درد نکنه چون:

اگه به ما بود الان

یا می گفتیم مشیتِ خدا در اینه که هوا گرم باشه و حتما یه حکمتی

هست،باید تحمل کرد و نباید تو کارِ خدا دخالت کرد!!

یا این که یه دعا ساخته بودیم و می گفتیم باید

روزی 70 بار از روش خوند تا خنک شد...!

اگرم می خوندیم و خنک نمی شدیم،می گفتن با اخلاص نخوندیو

فقط بنده های واقعی و با تقوا خنک میشن ...

سلامتی پنگوئن که یه ذره قد داره، اما بازم لاتی راه میره ....

يادش به خير زماني كه راهنمايي بوديم يه دبير داشتيم

 هر موقع از دست ما عصباني مي شد

 مي گفت: گوساله ها خجالت بكشيد من جاي پدرتون هستم!

بزرگترین حرف های کینه توزانه با این جمله پیچونده میشه :

” به خاطر خودت میگم

همیشه یه احمقی پیدا میشه که

 ماشینشو جلوی پارکینگ خونه ت پارک کنه ..

حتی اگه خونه نداشته باشی !!!

یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم،

یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره!

همین جوری که سرنگو گرفته بود توی دستش

،لرزون لرزون اومد سمت من و گفت:

"بسم الله الرحمن الرحیــــم"

منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم:

"اشهد ان لا اله الا الله"!

هیچی دیگه...

آنقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه

و خدا رو شکر یکی دیگه اومد زد ..!

هشت صبح راه می افتم 8:30 می رسم

هفت و نیم راه می افتم 8:30 می رسم

هفت راه می افتم 8:30 می رسم

شش راه می افتم 8:30 می رسم

نصفه شب راه می افتم 8:30 می رسم

از معجزات تهران اینه هر ساعتی راه بیوفتی

بیای سر کار هشت و نیم می رسی

تو مترو داري اس ام اس مي دي بايد با بغل دستيت حتما مشورت كني !!
چون اونم در جريانه كامل ... بالاخر دوتا عقل بهتر كار مي كنه !!!

به منشیه میگم برو تو پروگرام فایل ,

میگه کامپیوترو روشن کنم ؟

 پ نه پ , چند تا سوراخ پشت کیس گذاشتن ,

 از اونجا سعی کن به یاری خدا وارد میشی

(یادی از پ نه پ )

متأسفانه یا خوشبختانه،

 نگاه کردن به پر شدن دانلود

 از نگاه کردن به منظره‌ی دشت‌های پیچیده در باد لذیذتر است

خلاصه ی شرایط و ضوابط گارانتی اجناس در ایران

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به هر دلیلی اگر خراب بشود شامل گارانتی نمی شود ..!

اگه یه همزبون می خوای ،

یه یار مهربون می خوای ،

خودشو حیرونت کنه ،

جونشو قربونت کنه ،

اصلا ًرو من حساب نکن

دارم درس مي خونم...

 



 دعای عشق بخوان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهُمَّ صَلِّ علی مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)* صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللهم صل علی ، علی بن موسي الرضا مرتضي الامام التقي النقي و حجتك علی من فوق الارض ومن تحت الثري الصديق الشهيد صلاه كثيره تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كأفضل ماصليت علي احد من اوليائک پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ ارادتمند : رئیس آبی ها Blues Boss
آخرین مطالب